Detalii Despre Comenzi, Conditii, Livrare, Plata si Retur

In cuprinsul acestui document urmatorii termeni vor insemna:

– “Vanzator”: S.C. Distributie Servicii Grup S.R.L., cu sediul social in Str Visinilor, nr. 19, sect. 2, Bucuresti, jud. Bucuresti, cod unic de inregistrare 34696722, nr. de inregistrare la Registrul Comertului J40/7734/2015

– “Cumparator”: reprezinta persoana, firma sau alta entitate juridica care acceseaza Site-ul si plaseaza o Comanda;
– “Bunuri si Servicii”: orice produs sau serviciu prezentat pe Site, inclusiv cele mentionate in Comanda sau privitoare la felul in care acestea urmeaza a fi furnizate Cumparatorului de catre Vanzator;
– “Specificatii”: toate specificatiile si / sau descrierea Bunurilor si Serviciilor, inclusiv felul in care sunt precizate in Comanda;
– “Comanda”: reprezinta documentul electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Vanzator si Cumparator, prin care Vanzatorul este de acord sa livreze Cumparatorului Bunuri si Servicii, iar Cumparatorul este de acord sa primeasca aceste Bunuri si Servicii si sa efectueze plata acestora;
– “Contract”: reprezinta Comanda confirmata de catre Vanzator prin emiterea facturii fiscale. Incheierea Contractului nu are loc la plasarea Comenzii sau emiterea confirmarii de primire a acestei Comenzi.

  1. Comenzi

1.1 Asumare politica confidentialitate

Prin accesarea si utilizarea Site-ului sau cumpararea Bunurilor si Serviciilor prezentate pe Site va exprimati acceptul fata de dispozitiile prezentului document, precum si a Politicii de Confidentialitate care face parte integranta din acesta, si va obligati sa il verificati periodic. Va recomandam sa cititi cu atentie aceste documente.

 1.2 Modificarea termenilor de utilizare a serviciilor

Vanzatorul isi rezerva dreptul de a modifica oricand Termenii si Conditiile, fara o notificare in prealabil sau fara precizarea motivelor. Modificarile vor fi realizate prin actualizarea acestui document, devenind obligatorii si cu efect imediat. In cazul in care nu sunteti de acord cu modificarile realizate, va rugam sa incetati accesarea si utilizarea Site-ului. Continuarea accesarii si utilizarii Site-ului sau cumpararea Bunurilor si Serviciilor prezentate pe Site de catre dumneavoastra dupa modificarea prezentului document va constitui acceptarea modificarilor realizate.

1.3 Documente contractuale

In momentul plasarii unei Comenzi, Cumparatorul isi exprima acordul pentru a primi din partea Vanzatorului mesaje comerciale electronice si / sau prin intermediul telefonului. Plasarea unei Comenzi pe Site va fi urmata de contactarea prin e-mail si / sau telefon, prin care este atestata plasarea Comenzii si faptul ca aceasta urmeaza a fi procesata de catre reprezentantii Vanzatorului. Acest e-mail, precum si discutiile telefonice sau pe alte cai cu reprezentantii Vanzatorului, nu constituie acceptari ferme ale Comenzii si nu semnifica incheierea Contractului la distanta.
Expedierea prin e-mail din partea Vanzatorului a facturii fiscale catre Cumparator, fara a necesita o confirmare de primire din partea acestuia, constituie momentul incheierii Contractului la distanta si implica acceptarea completa a termenilor Comenzii. Cumparatorul poate anula o Comanda inainte de a primi factura fiscala, prin e-mail la adresa de email comanda@cumparaturilatineacasa.ro. Comanda va fi considerata anulata in momentul in care Cumparatorul a primit prin e-mail si / sau telefon confirmarea de anulare din partea reprezentantilor Vanzatorului.

1.4 Inregistrarea pe site

Accesul la bunurile si serviciile Vanzatorului se poate face online, de pe computerul personal sau de pe un dispozitiv mobil, de tipul tableta sau telefon, fie prin crearea unui cont pe Site-ul https://www.cumparaturilatineacasa.ro fie in mod direct fara a fi necesara crearea unui cont de client. Utilizarea Site-ului necesita activarea cookies pentru browserul folosit de dumneavoastra. Browserele recomandate pentru accesarea si utilizarea site-ului sunt: Google Chrome, Mozilla Firefox 16+, Safari 5+, Opera 12+, Internet Explorer 8+. Pentru a crea un cont este nevoie de o adresa de e-mail personala, care va fi asociata contului dumneavoastra de pe Site si prin intermediul careia se va desfasura ulterior comunicarea cu reprezentantii Vanzatorului. Pentru a inregistra o comanda directa este nevoie de o adresa de e-mail personala  prin intermediul careia se va desfasura ulterior comunicarea cu reprezentantii Vanzatorului.

Prin crearea unui cont sau a unei comenzi directe declarati ca datele furnizate de catre dumneavoastra prin intermediul formularului de inregistrare sunt corecte si complete, si acceptati ca sunteti raspunzator pentru activitatea desfasurata pe Site. Contul creat pe Site este personal, fiind interzisa utilizarea datelor de acces sau a contului altei persoane, fie temporar sau permanent. De asemenea, va obligati sa contactati de indata reprezentantii Vanzatorului in cazul in care securitatea contului dumneavoastra a fost compromisa.

1.5 Cum comand?

Accesand https://www.cumparaturilatineacasa.ro si folosind meniul, puteti naviga printre categoriile de produse si, de acolo, in dreptul fiecarui produs, veti vedea informatii detaliate.

Dupa ce va decideti asupra unui produs dorit, de pe pagina respectivului produs trebuie sa selectati cantitatea prin butoanele de “Plus” / “Minus” si sa apasati pe butonul “Adauga in cos”. Dupa ce ati ales toate produsele si doriti sa plasati comanda, mergeti in “Cosul de Cumparaturi” – sectiune pe care o accesati din dreapta sus, dand click pe butonul corespunzator.

De acolo veti putea revedea si actualiza lista produselor adaugate in cos, precum si cantitatea pe care ati selectat-o. Tot din Cosul de Cumparaturi veti decide si metoda prin care doriti sa fie livrate produsele. Urmatorul pas, dupa ce apasati pe “Finalizeaza”, va fi cel legat de completarea detaliilor pentru facturare si livrare. Dupa aceea apasati pe “Plaseaza comanda” actiune care va trimite comanda catre Vanzator.

 

  1. Conditii

2.1 Conditii generale

Toate preturile afisate in cadrul Site-ului sunt in LEI si finale . Preturile afisate nu includ cheltuielile de livrare.

Adaosul Comercial Practicat de Vanzator: 0-300%

Comanda minima acceptata este de 300 lei.

Din cauze tehnice, independente de controlul Vanzatorului, anumite produse afisate pe Site pot avea preturile gresite. Pentru acestea, daca diferenta dintre pretul corect si cel afisat este de peste 20%, ne rezervam dreptul de a va contacta personal sau de a anula direct comanda.

Vanzatorul isi rezerva dreptul de a modifica preturile aplicabile serviciilor in orice moment, fara nicio notificare in prealabil si fara motivare. Noile preturi vor fi aplicabile numai serviciilor achizitionate dupa data modificarii preturilor. In cazul in care nu sunteti de acord cu modificarile preturilor, aveti optiunea de a inceta utilizarea serviciilor.

2.2 Limitarea raspunderii

S.C. Distributie Servicii Grup S.R.L. nu garanteaza disponibilitatea neintrerupta si lipsita de deficiente a bunurilor si serviciilor prezentate pe Site.

Niciuna dintre partile contractante nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale (expedieri intarziate, pierderea, distrugerea, deterioarea, nelivrarea sau livrarea eronata/impartiala, sau orice alt fel de probleme), in cazul in care acestea sunt cauzate de evenimente de forta majora.

Prin forta majora se inteleg imprejurari care au aparut ca urmare a unor situatii, circumstante sau evenimente extraordinare, inevitabile, neprevazute sau orice alt act in afara controlului partilor si care este recunoscut de lege ca fiind un caz de forta majora, cum ar fi:
– cauze naturale: seisme, cataciclisme, furtuni devastatoare, tornade, incendii naturale, inundatii, devarsari de fluvii, parasiri de albii, surpari de teren, caderi de copaci, stanci, ninsori abundente sau alte conditii meteorologice nefavorabile bunei desfasurari etc.;
– cauze umane: starea de razboi, starea de asediu, starea de urgenta, etatizarea fortata (trecerea in proprietatea statului), revolutii, revolte, greve neautorizate etc.

2.3 Relatii cu clientii

Pentru informatii sau nelamuriri legate de functionarea sau de continutul serviciilor Site-ului, va rugam sa ne contactati la adresa comanda@cumparaturilatineacasa.ro.
Orice reclamatii legate de functionarea sau de continutul serviciilor Site-ului pot fi transmise prin e-mail la adresa comanda@cumparaturilatineacasa.ro

2.4 Jurisdictia / litigii

Prezentul document este guvernat de legislatia romana aflata in vigoare. Termenii si conditiile din acest document inlocuiesc alte intelegeri anterioare, scrise sau verbale, dintre partile amintite. Orice neintelegeri aparute se vor rezolva pe cale amiabila. In cazul in care partile nu reusesc sa ajunga la un acord pe cale amiabila, se va apela pentru solutionare la instantele judecatoresti romanesti competente.

3.Livrare

3.1 Conditii livrare

Vanzatorul se obliga sa livreze bunurile si serviciile comandate prin intermediul Site-ului pe  raza Municipiului Bucuresti si pe  raza Judetului Ilfov numai in conditiile prezentate pe pagina Detalii despre livrare, plata si retur.

Costurile serviciilor de livrare sunt urmatoarele:

– 29 lei pentru livrare comanda in Municipiul Bucuresti

– 39 lei pentru livrare comanda in Judetul Ilfov.

Vanzatorul livreaza bunurile si serviciile prezentate pe Site exclusiv in Bucuresti si Judetul Ilfov.

Comanda minima pentru a putea accesa serviciul de livrare valabil atat pentru Municipiul Bucuresti cat si pentru Judetul Ilfov este de 300 lei.

3.1 Obligatii si drepturi Vanzator

Vanzatorul se obliga sa expedieze Cumparatorului produsele cuprinse in Comanda finalizata, respectand termenele de livrare stabilite si comunicate in momentul confirmarii Comenzii. Pentru livrare va fi aplicat tariful aferent metodei de livrare alese, comunicat pe Site in momentul plasarii Comenzii.

Vanzatorul va ambala corespunzator produsele si le va expedia impreuna cu factura fiscala. Cumparatorul trebuie sa notifice prin e-mail la comanda@cumparaturilatineacasa.ro absenta facturii fiscale in termen de 24 de ore de la receptionarea produselor, in caz contrar aceasta va fi considerata furnizata.

Daca termenele de expediere sau de livrare a comenzii nu pot fi respectate, Vanzatorul va anunta Cumparatorul si ii va comunica termenul estimat pentru finalizarea livrarii. In cazul in care noul termen de livrare nu va fi acceptat de catre Cumparator, comanda va fi anulata.

3.2 Obligatii si drepturi Cumparator

In cazul in care coletele prezinta deteriorari vizibile la primire, recomandam Cumparatorului sa refuze primirea acestora si sa semnaleze imediat acest incident prin e-mail la comanda@cumparaturilatineacasa.ro. Orice reclamatie ulterioara cu privire la aceste aspecte va fi nula si nu va putea fi luata in considerare.

Daca informatiile furnizate de catre Cumparator in legatura cu livrarea sunt incomplete sau incorecte, Vanzatorul nu garanteaza respectarea termenelor de livrare. Daca in 24 de ore Cumparatorul nu va corecta informatiile pentru a se stabili un nou termen de livrare, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a anula comanda.

3.3 Livrarea prin curier rapid

Costul de livrare pe teritoriul Romaniei prin curier rapid este specificat pe Site in formularul final de comanda.

Curierul se angajeaza sa contacteze Cumparatorul in prealabil, prin telefon, pentru a stabili de comun acord ora la care sa faca livrarea la adresa.

In cazul in care Cumparatorul nu va fi gasit la adresa de livrare mentionata, in intervalul orar stabilit de comun acord, curierul va contacta Cumparatorul pentru a stabili detaliile unei noi livrari. Daca nici la a treia incercare livrarea nu va fi realizata, coletul va fi returnat Vanzatorului iar comanda va fi anulata. In cazul in care Cumparatorul nu poate fi contactat de catre Curier, comanda va fi tinuta la depozitul zonal al curierului timp de 5 zile lucratoare, inainte de a reveni la Vanzator.

Cumparatorul poate plasa din nou comanda respectiva, urmand sa suporte in avans costurile transportului anterior (tur-retur), precum si costurile unei noi livrari, prin metode comunicate direct de reprezentantii Vanzatorului (transfer bancar, card, etc).

3.4 Transferul proprietatii

Proprietatea asupra bunurilor va fi transferata in momentul livrarii acestora la adresa indicata (presupunand semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier sau reprezentant Vanzator).

4.Plata

4.1 Conditii de plata

Momentan metodele plata in sistem ramburs la livrare si plata directa pe site prin card bancar sunt suspendate.

Plata poate fi facuta online, fie prin card bancar fie prin transfer bancar pe baza facturii proforme primite de la Vanzator in format electronic in urma confirmarii comenzii de catre un operator al Vanzatorului.
Modalitatea de plata prin card inseamna ca o comanda este achitata integral, online, prin cardul bancar, in momentul in care accesati link-ul atasat facturii proforme transmise de catre Vanzator. Aceasta plata este realizata in conditii de siguranta.
Dupa accesarea link-ului din factura proforma, veti fi redirectionat catre pagina MobilPay NETOPIA, unde veti introduce detaliile de plata (datele de pe card). Plata este facuta in lei, la cursul de schimb al bancii de care apartineti (pentru cardurile cu alta moneda decat LEI).

Atentie! Nimeni nu va va cere vreodata codul PIN, numarul cardului sau CIV-ul – nici reprezentantii Vanzatorului , nici cei ai procesatorului de plati, nici reprezentantii bancii.

Toate problemele legate de plati vor fi gestionate in totalitate de catre reprezentantii Vanzatorului. In cazul unor nelamuriri, va rugam sa trimiteti un e-mail la adresa comanda@cumparaturilatineacasa.ro.

4.2 Facturarea
In cazul livrarii unui cadou direct catre o terta persoana, va rugam sa ne contactati inainte de plasarea comenzii, prin e-mail la comanda@cumparaturilatineacasa.ro. Plata va fi realizata in avans, prin card bancar, iar Vanzatorul va trimite factura fiscala direct catre Cumparator, nu catre terta persoana.

Fiecare Comanda confirmata include specificatiile Bunurilor si Serviciilor, preturile, modalitatea si termenul de plata. Vanzatorul va emite Cumparatorului o factura fiscala corespunzatoare pentru bunurile si serviciile livrate, preturile tiparite fiind identice cu cele specificate in mesajul de confirmare a Comenzii. Cumparatorul are obligatia de a furniza toate informatiile corecte si complete necesare emiterii facturii fiscale.

5.Retur

5.1 Conditii generale:

Conform legislatiei in vigoare (OUG 34/2014 completata de Legea 51/2003 cu privire la regimul juridic al contractelor la distanta – art 12, pct a) si Directiva 97/7/CE a Parlamentului European si a Consiliului din 20.05.1997 privind protectia consumatorilor cu privire la contractele la distanta – art 3, pct (2), primul paragraf) contractele de furnizare de produse alimentare, bauturi sau alte bunuri de consum curent furnizate la domiciliului consumatorului, la resedinta acestuia sau la locul sau de munca prin distribuitori stabili nu pot fi denuntate unilateral. O data produsele primite, acestea NU mai pot fi returnate.

De asemenea, in conformitate cu OUG34/2014 cu modificarile si completarile ulterioare, pentru produsele non-alimentare consumatorul beneficieaza de un termen de solicitare retur de 14 zile calendaristice valabil de la data cand acesta a intrat in posesia produsului comandat on-line si livrat prin intermediul unui curier sau a unui reprezentant al Vanzatorului.

Consumatorul are obligatia sa primeasca personal coletul cu produsele comandate, iar in cazul in care coletul este deteriorat, sa ceara curierului sau dupa caz reprezentantului Vanzatorului pe loc intocmirea unui proces verbal de colet deteriorat. Coletul deteriorat NU se va deschide pentru verificarea produselor. Consumatorul poate in acest caz, fara a deschide coletul, sa refuze primirea. Nu se accepta reclamatii ulterioare sau returul produselor pentru care, la primirea coletului cu urme vizibile de deteriorare exterioara, nu s-a intocmit proces verbal de “colet deteriorat”, optiune oferita de curier.

Prevederile OUG 34/2014 se aplica doar consumatorului definit ca orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociatii asa cum sunt definite la art. 2 pct. 2 OG 21/1992 privind protectia consumatorilor, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare.

In conformitate cu OUG34/2014, Consumatorul care doreste sa isi exercite dreptul de retragere si retur, trebuie sa aiba in vedere urmatoarele aspecte:

  •  Produsul returnat trebuie să fie în aceeaşi stare în care a fost livrat (în ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte şi documentele care l-au însoţit).
  •  Cheltuielile de returnare vor fi suportate integral de consumator, iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 14 zile calendaristice de la receptia produsului care a facut obiectul vanzarii.

Produsele expediate prin intermediul curieratului trebuie sa fie returnate OBLIGATORIU cu optiunea de “Deschidere colet la livrare” pentru a permite furnizorului sa verifice continutul si aspectul fizic al produsului returnat. In cazul in care produsele returnate nu beneficiaza de aceasta optiune, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a refuza receptia acestora.

Expedierea produsului ambalat necorespunzator, care duce la deteriorarea acestuia pe durata transportului, atrage in totalitate raspunderea expeditorului, in acest caz consumatorul.

Vanzatorul verifica aspectul fizic si functional al produselor returnate in termen de 14 zile de la data achizitiei si va informa Consumatorul cu privire la starea acestora.

5.2. Solicitarea returului:

Notificarea deciziei de retur se va face prin transmiterea intentiei de retur fie in scris prin servicii postale sau de curierat la adresa: Bucuresti, Sector 2, Str Visinilor, Nr 19 fie prin posta electronica catre adresa de email: comanda@cumparaturilatineacasa.ro

(ATENTIE! NU se accepta returul produselor alimentare, conform reglementarilor legale in vigoare, sau al produselor pentru care nu s-a intocmit la livrare, impreuna cu curierul, proces verbal de “colet deteriorat”, in cazul primirii coletului cu urme vizibile de deterioare exterioara).

In intermediul notrificarii intentiei de retur va rugam sa ne transmiteti datele pentru returul banilor: IBAN, beneficiar, banca beneficiarului. Puteti opta de asemenea pentru folosirea banilor pentru comenzi ulterioare, iar in acest caz va rugam sa specificati acest lucru!

Dupa trimiterea intentiei de retur, produsele in cauza trebuie sa ajunga la Furnizor in termen de 14 zile calendaristice.

1.3. Conditiile privind starea produsului pentru care se solicita retur:

  •  sa fie cu etichetele specifice de identificare si ambalaje intacte.
  •  sa fie insotit de toate accesoriile cu care a fost livrat, inclusiv manual de utilizare si certificat de garantie, daca este cazul.
  •  sa nu prezinte deteriorari de aspect fizic sau functional.
  •  sa nu prezinte elemente sau subansamble lipsa.
  •  sa nu aiba urme de utilizare sau instalare (resturi alimentare, praf, pete, zgarieturi, tevi taiate, modificari, etc).

Daca produsul returnat a fost insotit de materiale promotionale sau cadouri, se vor returna si acestea in conditiile de aspect fizic, functional si ambalare asa cum au fost receptionate.

In cazul in care produsul returnat nu indeplineste conditiile de retur mentionate, furnizorul isi rezerva dreptul (in conformitate cu OUG134/2014) sa retina din valoarea produsului sumele necesare reconditionarii acestuia pentru a fi adus la starea initiala cand a fost receptionat de Consumator.

5.3 Situatiile in care nu se pot returna produsele achizitionate on-line:

Nu se pot returna produse aflate in una sau mai multe dintre urmatoarele situatii:

  •  Produsele alimentare si asemanatoare acestora, datorita riscului de deterioare.
  •  Produsele comandate on-line dar care au fost ridicate direct din depozit.
  •  Produsele achizitionate de persoane juridice.
  •  Produse aduse pe “comanda speciala” (COMANDA SPECIALA este definita ca fiind lista de produse comandate de catre Consumator si care nu se afla in stocul uzual al Furnizorului dar care pot fi livrate pe baza unei comenzi ferme si a platii unui avans, in termenii agreati de parti).
  •  Produsele cu etichetele de identificare ale produsului sau ale ambalajului deteriorate sau lipsa.
  •  Produsele care prezinta urme de utilizare sau instalare (resturi alimentare, praf, pete, zgarieturi, tevi taiate, modificari, etc).

Returnarea banilor se efectueaza numai daca produsul a fost achitat de catre Consumator si returnat Vanzatorului in termenii precizati de lege (OUG34/2014 cu toate completarile ulterioare).

Pentru produsele returnate in primele 14 zile de la achizitie, termenul de rambursare a banilor este de 14 zile de la data cand Furnizorul a receptionat produsul returnat.